* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
18-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa"2008-06-13 12:24:4718-20.06.2008r. - Cieniawa, O.R.W. "Cieniawa" Do udziału zapraszamy: - przedstawicieli działów szkoleniowych w przedsiębiorstwach- przedstawicieli instytucji szkoleniowych- przedstawicieli działów personalnych- przedstawicieli instytucji rynku pracy Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy uczestników na temat możliwości dostosowania oferty szkoleniowej do potrzeb specyficznej grupy odbiorców jakimi są osoby, które w związku z faktem sprawowania opieki nad dzieckiem/dziećmi utraciły pracę lub mają trudności w jej znalezieniu. |
![]() |
IT Days2008-03-09 13:36:03
|
|
Sztuka promocji konferencji w świecie Internetu.2008-02-25 01:22:47Jak skutecznie wypromować konferencje, sympozja czy inne tego typu wydarzenia i dzięki temu pozyskać wielu uczestników. |
|
Wyjazdy motywacyjne, szkolenia motywacyjne2009-05-27 14:05:51Szkolenia motywacyjna mają na celu zachęcić do bardziej efektywnej pracy bądź współpracy biznesowej. Dodatkową wartością jest budowanie i zacieśnianie relacji między pracownikami, integracja zespołu, firmy. |
![]() |
Studiuj latem czyli nauka na wakacje - kursy wakacyjne2009-06-02 15:42:26Ruszyła rekrutacja do trzeciej edycji programu "Studiuj latem", który umożliwia studiowanie w czasie wakacji w systemie e- lerningowym. Organizatorem i pomysłodawcą płatnego programu jest Wyższa Szkoła Zarządzania Polish Open University (POU). |
![]() |
Szkolenia stres Toruń Bydgoszcz, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.